Dobra reklama jest nieodłącznym elementem sukcesu firmy. Ma ona na celu zapamiętanie nazwy marki i identyfikację z nią, co ma zaowocować pozyskaniem przez firmę klientów.
Przedsiębiorstwa wykorzystują rozmaite formy reklamy, wśród których można wymienić reklamę telewizyjną, radiową, prasową czy internetową. Na mniejszą skalę dobry marketing oparty jest o ulotki czy gadżety z logo marki. Te ostatnie przybierają różne formy. Nikogo nie dziwią kalandarze, odświeżacze powietrza do aut czy notesy z logo firmy.Nowością są za to słodycze, których opakowanie opatrzone jest logo firmy. Taka forma reklamy jest smaczna dla potencjalnych klientów, dlatego jest ona bardziej zapamiętywana niż w przypadku innych gadżetów, których być może w ogóle nie użyjemy. Smak cukierków zapamiętamy dokładniej, ponieważ ta chwila przyjemności wywoła pozytywne emocje. Nie dziwi fakt, że w recepcjach biurowców czy punktów usługowych możemy znaleźć miseczki z cukierkami owiniętymi w papierek z logo danej marki. Wśród takich słodyczy królują cukierki krówki, które są dość popularnym rodzajem cukierków. Poza tym cukierki z logo mają jeszcze jedną zaletę. Są one bowiem niezobowiązujące.
Poczęstowanie się słodyczami do niczego nie zobowiązuje, a fakt, że są to cukierki z logo firmy mogą sprawić, że nazwa marki utkwi nam w pamięci. Jedynym problemem może być fakt, że wiele osób unika słodyczy poprzez szeroko propagowaną kulturę zdrowego odżywiania. Może więc niedługo cukierki z logo zostaną zastąpione przez zdrowszą formę przekąski?