Przypinki, zwane obecnie również buttonami, nosi lub nosił chyba każdy. Choć może się wydawać, że są one tylko atrakcją dla dzieci, to jest zupełnie inaczej. Owszem, przypinki mogą być ozdobą, gadżetem, rodzajem broszki, ale ich zastosowanie jest bardziej szerokie. Obecnie takie buttony są szczególnie rozpowszechnione w branży reklamowej. Dlaczego?
Ze względu na fakt, iż przypinki mogą nieść nie tylko przekaz reklamowy, ale również rozmaite informacje. A więc, poza czysto rozrywkowym i zabawowym charakterem, mogą stanowić bardzo istotny element wyposażenia.
Przypinki często spotyka się podczas dużych imprez i wydarzeń, w których bierze udział duża liczba uczestników. Uczestnikom rozdawań są przypinki reklamowe lub informacyjne. Jest to znak, ze dana osoba popiera lub identyfikuje się z daną sprawą, firmą czy organizacją. Ponadto przypinki są używane przez organizatorów czy pracowników danego wydarzenia, zarówno jako forma reklamy, jak również identyfikatora.
Dostępne na rynku buttony są zazwyczaj przypinane na agrafkę, ale nie jest to jedyny ich rodzaj. Występują przypinki z magnesem, w formie otwieracza do butelek, breloka do kluczy, a nawet kolczyka czy pierścionka. Klient może zamówić przypinki reklamowe z dowolną zawartością, czy to grafiką czy zdjęciem. Duży wybór rozmiarów powoduje, że można na nich bardzo rozmaite informacje. Jako forma reklamy, buttony reklamowe nie są dużym wydatkiem, więc mogą z powodzeniem stanowić istotny element kampanii marketingowych.
Zainteresowany? Sprawdź buttony na Buttonfly.pl