Temat marketingu i reklamy, to temat rzeka. Wiele już zostało powiedziane i napisane. Mnóstwo pomysłów i różnorakich rozwiązań wymyślono i wdrożono z większym lub mniejszym sukcesem. Firmy prowadzą swoistą rywalizacją, próbując zachęcić klientów nowinkami, które nie zawsze są trafnymi decyzjami i nie zawsze odnoszą pożądany efekt.
Wachlarz gadżetów reklamowych jest ogromny. Najpopularniejsze oczywiście są wszelkiego rodzaju akcesoria biurowe, takie jak długopisy, kalendarze, notesy, breloki itp. Popularne są również przedmioty z trochę wyższej półki cenowej, jak pióra, czy też zegarki.
Jednak nikt nie spoczywa na laurach i w głowach największych fachowców rodzą się coraz to nowe pomysły, które mają zadowolić nawet najbardziej wybrednych klientów.
Jednym z takich nowatorskich pomysłów są cukierki z nadrukiem. To bardzo sprytny i smakowity gadżet, mający ogromne zastosowanie. Można je wyeksponować w firmie, tak aby klienci mogli bez skrępowania się poczęstować. Staną się też nieodzownym elementem wszelkiego rodzaju spotkań, konferencji czy też wyjazdów integracyjnych.
Słodycze, to produkt spożywczy chętnie zjadany przez większość ludzi niezależnie od płci i wieku. Mając to na uwadze okazuje się, że cukierki z nadrukiem idealnie wpisują się w kampanie reklamowe, tworząc i utrwalając pozytywny wizerunek firmy.
Słodycze zawsze dobrze się kojarzą, przypominają o beztroskim, szczęśliwym dzieciństwie. W taki sam sposób, dzięki cukierkom użytym jako jeden z elementów działań marketingowych, można spowodować, że obecni klienci, jak i ci potencjalni, zachowają miłe odczucia i skojarzenia z firmą.